Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Destin

2009.08.08. 07:58 | CB | 2 komment

Este 11-kor indultunk, reggel tízkor érkeztünk. Az út harmadik órájától kezdve ocsmány hányingerrel küzdöttem és magammal. Talán Missiouriban jártunk, mikor sikerült elhitetnem a másik énemmel, hogy én nem is haragszom, csak fáradt vagyok. Kár, hogy reggelre kiújult az undoritisz, és tombolt egészen estig. Este aztán megláttam a lányt, akinek haza kell mennie a fiútól, és haza kell mennie onnan, ahol szeret, így most megint felülkerekedett a hippi bennem, és megsajnáltam... Annyira végletes bírok lenni, hogy az már félelmetes, aztán már magamat se értem igazán. Ma meg aztán főleg nehéz volt velem magamnak. Egyszer szeretet- és örömhullámaim voltak, máskor meg tomboltam odabenn, mint egy ketrecharcos. Kétszer ettem, kétszer hánytam, de... de el szeretném mondani, hogy ha nincs unikum, megteszi a jéger is, és ha megmarad benned, akkor táplálék helyett is megfelel..........

Egy csodaszép lakásban, csodaszép városban vagyok, Destinben. A hajnal Alabamában ért, amit a Sweet home Alabamával köszöntöttünk, egy olyan lakásban alszom, ahonnan rálátni a Mexikói-öbölre és hallani a kacsák hápogását a kikötőből. Olyan az egész, mint egy mese, és roppant hálás vagyok, amiért itt lehetek. Én amúgy mindenhova utálok elmenni, aztán a végén úgy örülök a legkisebb dolognak is, mint egy gyerek. Nem tudok betelni a tengerrel, az ejtőernyősökkel, a medencékkel, a ház szépségével, vagy éppen az új pólóimmal vagy a társasággal, akiket szintén utáltam az elején. Mert nem szoktam meg, és akkor biztos utálom... Ömlik az áldás, ömlik, csak lenne már maradéktalan ez a bódottá. És most nemcsak magamról beszélek.

Az emberek amúgy roppant kedvesek itt, így az egész napot beszélgetéssel töltöttem. Egy pasi például felvilágosított, hogy a cápáktól nem kell félni, elég hogyha nem megyünk a vízbe, mikor ők épp zabálni szeretnének, és akkor nem lesz semmi gond. Ez elvileg reggel és este hét körül zajlik, amúgy tök biztonságos a víz. Előtte a velünk nyaraló kislány mesélte, hogy ez a hely híres arról, hogy a cápák egészen a partig kiúsznak, és ott harapdálják le a fürdőzők végtagjait. Nem is mertem nagyon bemenni, pedig... Félelem vagy végtagok, félelem vagy végtagok?!?

Címkék: florida

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr871296062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cuncikriszti 2009.08.08. 12:05:57

Bakker, ezek képeslapok! Elképesztő, hogy ezt te látod igaziból.

annamarine 2009.08.08. 21:54:07

kurvajó kurvajó kurvajó
ott akarok lenni
süti beállítások módosítása