Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Álmoskönyvi mintapélda

2010.02.01. 12:03 | CB | 7 komment

Rövid alvás, ütős lázálom:

Felültem egy 139-esre, amiből egy piros hetes típusú busz lett, és megállt a kék hetes megállóiban. A Gellértnél felszállt egy ellenőrnő, akinek mondtam, hogy a sztrájk miatt ez még érvényes bérlet, nem büntethet meg, és amúgy sem vagyok hajlandó fizetni.

Aztán valahogy egy repülőgépre kerültem, ahonnan smseztem a tesómnak, hogy fél óra múlva indulok Houstonba, nem jössz? Jött, de mégis egyedül érkeztem meg, de Destinbe, ahol a vízre szálltunk le, és a gépet Kismókus, a pesti buszom vezetője vezette. Éjszaka volt, a tengert megvilágította a hold, és a vízen zajlott a jég. Rettenetes akcentussal annyit mondtam a velem szemben ülő (újra a piros hetesen voltam) nagyorrú nőnek, hogy ez még sokkal gyönyörűbb így befagyva. Nagyon-nagyon szép volt.

Aztán megjelent a tesóm és a Tivadar, aki mondta, hogy ez lesz a szállodánk Destinben, és elvezetett minket egy helyre, amit ismertem ugyan, de nem az a hely volt, ahol idén laktunk. Ott volt a Dalma és a Zsuzsi, és még egy lány, akire nem emlékszem (szerintem nem a Zsófi), de a tesóm nem. Az előtérben volt két franciaágy, belül egy másik szobában sok heverő és nagyon rossz székek. Mondtam a Zsuzsinak, hogy vele alszom, de ő nem akarta, mondván hogy nem férünk el. A másik apartmanban volt két másik nő is, de ők nem beszéltek velünk.

Aztán kimentem a fürdőbe, ami már a mi itthoni fürdőnk volt, és kihúztam két fogamat, amik mozogtak: az egyik teljesen ép volt, a másik rohadt szét. Korábban mind a kettőről azt gondoltam, hogy nem egészségesek, de az egyik tökéletes volt szinte. Nyomogattam, mire az is olyan lett, mint egy vizes marcipánfog, és szétmállott. Nem egyszerre húztam ki, hanem kétszer mentem vissza, és a második volt a rossz fog, és a másodiknál nagyon spriccelt a vér is, éreztem a nyelvemmel. Aztán kiköptem mindent, és mondtam a Tivadarnak, hogy kihúztam a fogaim.

Belemosolyogtam a tükörbe, és egy csálé fogsorú, félig fogatlan lány nézett vissza.

Még aznap visszaültünk a repülőre a tesómmal, és otthagytuk Destint.

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr761719208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dalmus 2010.02.01. 12:11:51

ez a bamba még mindig nagyon hangosan eszi a füvet...nem értem...nem bégetnie kellene?

CB 2010.02.01. 12:16:38

Ha megsimogatod (rákattintasz a fejére), elégedetten béget. Csukott szemmel, teljes áhítattal. A more feliratnál tudod etetni is. A hangot a bal alsó sarokban lehet kikapcsolni, én is megtettem rég :)

Tivi 2010.02.01. 18:44:43

Atya Ur Isten. Mit ettel vacsorara, hogy ilyeneket almodtal?

cuncikriszti 2010.02.02. 00:57:58

Ez vicces játék, eddig nem is tudtam, hogyan működik. Én most nagyon megetettem, remélem, nem fog ő is rosszat álmodni.:)

CB 2010.02.02. 11:13:14

Engem ettek meg vacsorára a digók. Kriszti, te ugye a gyomrodról beszélsz? ;)

cuncikriszti 2010.02.03. 12:05:42

Neeeeeem. :) A baridat etettem és egyáltalán nem jelzett, hogy köszi, elég. jóllaktam, úgyhogy adogattam neki szépen. :) Nőni fog vagy valami?

CB 2010.02.04. 02:16:53

Nem, Bamba azért bamba, mert nem csinál semmit, csak kedvesen béget és hangosan táplálkozik, hogy halálra rémítse a kedves rajongókat.... höhö...
süti beállítások módosítása