Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Tuti gimi

2010.03.17. 13:54 | CB | Szólj hozzá!

Két napot töltöttem a középiskolásokkal, ami újfent megerősített a véleményemben, mely szerint a gimi egy csodás hely a maga rendszerbe foglalt összevisszaságával, és hogy igazam volt, amikor száműztem a reál tárgyakat az életemből. Tegnap egy véreres szemű fizikatanár a katalizátorokról, ma egy egészen apró matektanár a szinusz-koszinusz egyenletekről magyarázott nekünk- teljesen hiába. A fontolva haladók reálhiányos csoportba ültem be az osztályhoz, akiket majd tanítani fogok, és egyesített erővel sóhajtoztunk minden Coulomb meg koszinuszmínuszikszpluszszinusziksz után. Ők holnap TZ-t írnak, én ZH-t, egy a sorsunk, srácok... Amúgy nagyon helyesek, ma az egyik fiú megkínált a nagymamája almáslepényével, kérdezték, hogy ma is megyek-e velük énekórára, tegnap meg meséltek a korábbi kistanárjaikról. Az egyiket csak Parapicsa néven emlegették, én meg röhögve mondtam, hogy én Kata vagyok, nem ragaszkodom gúnynevekhez, de persze úgyis lesz majd, ha még nincs. A tizenkettedikes forráselemzős törin majdnem elaludtam, az ötödikeseket majdnem megzabáltam, a nyolcadikasok meg mindenáron meg akarták győzni az irodalomtanárt, hogy ő egy dinoszaurusz őskövület, amiért nem tetszett neki a Hangovers. Nekem se tetszett, a Surmónak se, lehet jó tanárok leszünk/lennénk/vagyunk. Az egyik töritanárról kiderült, hogy nemrég összebarátkozott a volt töritanárommal, akit alig ismertem fel névről, mikor említette. Pappné, Pappné... mi csak Rozinak hívtuk, pedig Gabi...

Ez a tanárnő egyébként azt mondta ma, hogy az a jó törióra, mikor a gyerekek kocsmai beszélgetés szintjén elmélkednek a töriről, mindenki elmondja a véleményét, vitáznak, de megpróbálják magasabb szintre emelve átrágni a múltat. Szerinte a gond egyedül az, hogy az ötödikesek úgy is viselkednek, mintha a kocsmában lennének, de majd talán kinövik. Haha. Hiú ábránd, asszonyom!

Címkék: tangyak

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr591846914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása