Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Beszélgetések a sátor mellett

2010.05.07. 18:33 | CB | Szólj hozzá!

Most az van, hogy valamilyen rejtélyes oknál fogva a férfiak kiszagolták, hogy már nem zokogom teli esténként a kispárnámat, hanem csak a titkos helyemre irogatok a loverről, hogy ti se lássatok a fejembe, és ezért szállnak rám szépen, mint Európára a vulkáni hamu.

Tegnap például odajött egy szakács, hogy nagyon szeretne főzni nekem, csak mondjam meg, hogy mit, aztán miután nem adtam meg a számomat, a szobatársamat kérdezgette, hogy hogyan varázsolhatna el. A csaj erre azt válaszolta, hogy neki úgy sikerült, hogy összeköltözött velem, úgyhogy a srác az este hátralevő részében vagy azt ismételgette, hogy főz nekem pörköltet nokedlivel, vagy azért könyörgött, hogy költözzek össze vele. Többször is próbáltam lerázni, de mindig megtalált.

Közben azért zajlottak az események, mert odajött a lejárt lábú bébirépa, hogy mindenképp be kell mennem a sátorba vele, és ugrálni dárenbézre, és kicsit csalódottnak látszott, mikor felvilágosítottam, hogy nem, nem fogunk sátrat állítani, ahogy ő fogalmazott. Ez közvetlenül azután volt, hogy le akartam fényképezni egy bolond bácsit, aki vécépapírral táncolt egy kuka mellett, és mikor meglátta a kamerát, kiabálta, hogy csak akkor csinálhatok képet róla, ha adok neki egymillió dollárt.

Aztán elmeséltem Viktor bácsinak, hogy egy fiú azt mondta nekem egy másik sátor mellett, hogy ne nevessem ki őt, én meg mondtam, hogy nem is nevettem, pedig de, de csak zavaromban, mert annyira nézett. Azt mondta ez a gyerek, hogy összeragasztózhattam az arcom, annyira rámtapadt a tekintete. Viktor bácsi rendes volt, adott egy ingyensört, és közölte, hogy nekem nincs is bal mellem, mert az egyik jobb, mint a másik.

Hazafele mégsem mentünk el a szobatársammal fél négykor bulizni, hanem ettünk giroszt a körtéren, ahol megkértem az embert, hogy a szívét is tegye bele a kajámba, meg hagymát és csípőset, úgyhogy megkaptam a remélt extra husit. Jó munkát kívántam neki, ő meg mondta, hogy akkor legyek szíves szólni, ha tudok egyet... Kinn zabáltam, és akkor jött oda az utolsó csávó, hogy dobjam el azt a kaját, és inkább menjek el hozzá az Orbán térre (???), ahol olyan melegszendvicset csinál nekem, amilyet még sose ettem.

A szakács hajnalban tényleg megkeresett a ziwiwen, és ezt írta:

Napsugaras szép napot!
Nem bírtam ki, hogy meg ne kerestelek volna, de ha csak a tekintetedre gondolok...hát azt hiszem a földönkívüliek is csak azért jönnek, hogy azt megcsodálják;)
Nincs kedved találkozni egy délután? -de csak akkor ha van kedved velem, és nem rajtam mosolyogni:)  
Várom POZITÍV válaszodat, azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy nem szeretnék az idők végezetéig várni:)
Előre is köszönöm a válaszodat, szép álmokat, rózsás csókokat!

Na most erre varrjatok gombot... Hogy lehet ennyi hülyeséget meghallgatni egy este alatt? Ó, a férfiak..

Bárcsak itt lakna velem a lover, és ......

Címkék: lover pesti éjszaka

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr541982296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása