Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Csincsi Alejandro

2010.07.25. 22:44 | CB | 1 komment

Na, hazajöttem ám az évi rendes csajos nyaralásról, ami ismét bebizonyította, hogy élni csak 2000 százalékos hőfokon érdemes. Be volt sütve a hajam, ki van lakkozva mind a húsz ujjam, betekintést nyertem a Candida-diéta rejtelmeibe, pisiltem szabadtéren, ajánlottak jó pesti pinagyantázót, sőt a csaj meg is mutatta a strandon a szőrtépés menetét, aztán jött két vitorlás hajó és kivittek minket a naplementében ugrálni a Balaton közepére. Tizenegy csinos nővel voltam, férfiszívek ezreit törtük össze, dudáltak ránk autóból, énekeltünk buszsofőrnek, énekelt nekünk mulatós szintis, ittunk vodkát dinnyéből, ettem sajtos-tejfölös lángost, találkoztam Björn Borg zabigyerekével, ittunk restiben, dudált nekünk a vonatvezető, mi meg pörgettük a szoknyánkat, és örültünk, hogy van lyuk a seggünkön.

Azt hiszem, semmiért nem cserélném el a Balatont és a puncimat!


Nem tudtam, hogy csízeljek vagy ne csízeljek, aztán csízeltem, mire rám dudált a troli vezetője, és bemondta a mikrofonba, hogy gyere máskor is, pedig elég lett volna annyi is, hogy a Wesselényi utca következik.

Ja, az én barátom megnyerte azt a futóversenyt, mire mondta a csapattársa, hogy persze, a Petinek könnyű, három lábbal fut. (Laura, remélem kitalálod, hogy ezt ki mondta... hehe)

Jó, persze, én mindig megvédtelek téged, de te azt se mesélted el nekem, hogy a Csevili azt hallotta Marikától a boltban, hogy a húgom egy kurva.

Még hányszor öltöztök át, lányok, már így is tök csincsik vagytok!

És minden olyan képet leszedtem fácsebukról, amin kilóg pár csöcsbimbó, eskü!

Alejandro, Roberto... stb.

Címkék: balaton kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr462175864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annamarine 2010.07.27. 00:03:30

a puncigyantázó érdekelne
süti beállítások módosítása