Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Visszahúz a szív

2010.07.28. 17:28 | CB | Szólj hozzá!

Kicsit zavart vagyok, most riadtam fel egy totál valósághű álomból, aminek azonban mégsincs se füle, se farka...

Valami termálfélében voltunk a Horesszal, aki az én volt osztálytársam, de késő lett, ezért átkavarodtunk egy klubba, ami teljesen sötét volt, de szólt a zene. Egyből kijöttünk, majd visszarohantunk, mert a fehér karácsonyt énekelte magyarul (tudtam, hogy külföldön vagyunk, ez azért érdekes) egy csapat lány, de nagyon szépen. A balcsis csajbanda volt az, és a nézőtéren ott ült az egykori erasmusos társam, Csilla meg Orsi, aki mindössze egyszer volt nálunk Leidenben.

Valahogy váltódott a napszak és késő délután lett, szerda estefele, és én Orsival valami világos kőkastély tövében beszélgettem róla, hogy neki is meg Csillának is mennyire hiányzik Hollandia, és vissza akar ő jönni, meg Csilla is, de Csilla nem akarja ott hagyni a fiúját. Mondtam, hogy én sem, én is csak ezért nem menekülök oda.

Aztán megint váltás, egyedül bolyongtam valami napfényes mezőn, amin állt egy fehér kőépület szintén, aminek benyomtam a nagy zöld ajtaját és kiderült, hogy óriási terem ez, tele egy-egy kiállítási tárggyal. Kicsit félve sétáltam, mert nagyon kövér kínaiak őrizték a teret, és akkor leesett, hogy ez az Oudheden Múzeum Leidenben, csak egy mellékajtón surrantam be. Tudjátok, ami a szomszéd házban volt a Papengrachton, és egyiptomi szarkofágokkal volt tele. Ezután már éreztem, hogy találkozni fogunk a loverrel, és valóban így is lett.

Laura ült ott meg az olasz, és beszélgettünk egy teraszon. Az olasz az asztalon eldőlve, szőrösen, feketében, Laura meg pontosan úgy nézett ki mint a brüsszeli képeinken: fehér kabátban, összekötött hajjal, és arról beszélgettünk, hogy ma újra elmegyünk az Einsteinbe, mint a régi szép időkben. Én elkezdtem zokogni, és felébredtem.

Meg volt egy rész, mikor magasra szárnyaltunk valami padon a csajokkal meg a Horesszel, és én észre se vettem, mert jó volt, csak mikor szóltak, akkor ijedtem meg, lenéztem, és kiabáltam, hogy Julcsi, kérlek szedj le minket!

A lover meg időnként női hangon beszélt, amiről meg voltam győződve, hogy a kurvája barátnője hangja, és marhára idegesített. De maga az ember nem, őt jó volt látni, ugyanolyan volt. Mondta egyébként, hogy ő nem jön az Einsteinbe, mert elhívta valahova Bastiaan, aki ugye a legjobb barátja.

Az álomban szereplő emberek nagy része nem is hallott a másikról, de most mindannyian együtt nyomultak velem Leidenben.

Ó, és amikor Orsival beszélgettem Hollandiáról, jött pár holland-kínai karbantartó kiskocsin és visszaadták az óriási kotonos rózsaszín táskámat, Orsi meg kipakolt belőle, mint az anyám szokott: helyhiány van, egyre kisebb szatyorba kell pakolni... És volt velünk egy öregember, aki velük jött, de Orsi nagyon szidta, mert az öreg sose akart többet áldozni egy jobb helyért, sokallotta a pénzt, és nyűg volt nekik.

Nem szabad visszaszoknom a délutáni alvásra...

Mondjuk elképzelhető, hogy ez a sok baromság azért van, mert egész délelőtt az esztékában nyomultam az öregasszonyokkal, és szétbicikliztem az agyamat egy nyamvadt papírért, amit így se sikerült elintézni....

Címkék: álom leiden

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr342182940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása