Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

egy kupac szar alatt ringatózom csendesen

2010.11.02. 20:42 | CB | Szólj hozzá!

Reggel felkeltem fél 8-kor, mert acélvárosi páromnak 9-től iskola volt, és bementem az egyetemre, ahol 2 óra 20 perc várakozás után megtudtam, hogy az órám elmarad. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy párom órája is elmaradt, így megvalósulhatott egy párommal a móriczon. Sokat kellett várni rá, így jó asszonyhoz méltóan gyűjtögettem neki némi elemózsiát a spárban, majd hazamentünk elfogyasztani. Utána párom órára, én kamuhostesskedni siettem, ahonnan sajnos kurvára elkéstem, mert egyrészt későn indultam el itthonról párommal, majd nem jött a busz, majd tútótam túlfutottam a helyen, ahova futottam, így vissza kellett futnom. Ott a szokásos egy óra helyett, két és fél órán keresztül hallgattam hülyeségeket, de most kivételesen samponról, nem joghurtról. A csúszás miatt ma nem mentem tanítani, ami a gyerek szempontjából lényegtelen, mert szünet van, szempontomból meg nem, mert pénzkiesés. De egye fene, jó lesz az holnap is. Aztán párommal majdnem megint találkoztam egy párommal a móriczon keretében, de végül nem, mert a villamos olyan lassan haladt, hogy párom elviharzott egy másik városba. Ehelyett felszálltam egy másik villamosra egy másik hely felé igyekezve, ahonnan immáron ismét késésben voltam, és végignéztem, ahogy két párhuzamos busz is elhalad mellettünk, majd egyszercsak elindultam, majd egyszercsak megérkeztem a másik iskolába, ahol az álló szaron kavartunk párat, de talán majd látok némi pénzt egyszer belőle, szóval kereszt az egészre. Aztán párom hiányában elmentem szoláriumba, amit azért tettem, mert a másik iskolában a kopasz főnököm megjegyezte, hogy gyűröttnek nézek ki. Aztán nem is nézett fel többet a fészbukból. Nem baj, jól bezsírozták legalább, ha ha ha! Aztán elmentem a móriczon a spárba gyűjteni némi táplálékot magam részére, és kurva hosszú volt a sor, és az eladó rám szólt, hogy ne telefonáljak az anyámmal, mert kétszer leállt már miattam a pénztárgép, meg amúgy is túl nagy a zaj, mert rajtam kívül még 8 tini állt sorban, és vettek 16 doboz cigit azzal az egy személyivel, ami a legidősebbnek a kezében fityegett. Kurvára elegem van ebből a napból. Bár a BKV-n még éppen nem b.sztak meg.

Címkék: meló bkv egyetem kislány

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr872418048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása