Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Vasárnap

2008.11.16. 12:26 | CB | 1 komment

Anyu meg a Papa kitalálták, hogy Debrecenben csak meghalni lehet, mert három éve is agyonvertek egy egyetemistát, és én direkt életveszélybe sodrom magam szilveszterkor. Ezen felháborodtam, és Apunak panaszkodtam. Aki erre azt válaszolta, hogy a virágtartókban állnak a falevelek, és húzzunk ki összeszedni.... :D

Persze én benn maradtam anyuval pudingot csinálni, és tovább gyilkoltuk egymást, mikor megjött a Gabó, és megmentette a helyzetet:

Gabó: Anyu, anyu! Megyek láncfűrészelni! (ki gondolta volna, hogy ez elhangzik egyszer a konyhában...)

Anyu: Meg ne merd próbálni. Szólok apádnak, hogy ne hagyja!

Gabó: Tegnap is láncfűrészeltem.

cb: Ne aggódj, anyu, én láttam a Vészhelyzetben, hogyan kell visszavarrni egy kezet. 

(halk sírás kezdődik)

Gabó: Láncfűrésszel csak a lábamat tudom levágni, te nagyon okos, mert ha elengedem, akkor egyből odaesik, és azt szabja le.

(egyre hangosodó, nyüszítő álsírás) Gabó jobbra el.

cb: Most nem értem miért bőgsz. Sokkal több esélye van paralimpiát nyerni, mint rendeset. Ő lehetne a mi kis bajnokunk
 

Később...

Gabó: Képzeld, ültem a hintaágyon az előbb, és a térdemre tettem a fejem, mert folyt valami víz keresztben a járdán, és azt figyeltem. Odafutott anyu, és felrántott, miközben azt kérdezgette, hogy megsérült a lábad, megsérült a lábad??? (...)

Címkék: incredibles

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr18771663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cb 2008.11.25. 17:13:04

Most visszaolvastam ezt a bejegyzést, és a rendes szót SIMA-ra vagy HAGYOMÁNYOS-ra cserélném az Olimpia előtt. Pé Dönci kettőt is nyert, hogy aztán később strasszos műköröm mögé rejtse egykori vízközeliségét.
süti beállítások módosítása