kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Vasárnap reggeli áhítat

2009.08.23. 10:51 | CB | Szólj hozzá!

Felsőbb utasításra (ami nem istentől jött) misére vonultunk Gabóval, ahol azt mondta a pap, hogy jó lenne, ha jövő héten a hívek nemcsak részt vennének a misén, hanem Jézust is magukhoz vennék. Szerintem arra akart célozni, hogy egy hét múlva szabadon hazaviheti mindenki a…

Jetlag

2009.08.21. 17:21 | CB | Szólj hozzá!

Az időzónák közti ugrálás negatív hatására olyan vagyok, mint amilyennek apám mindig is elképzelt: reggel hétkor kipattannak a szemeim, este tizenegykor meg már csak azért vagyok fenn, mert mégse feküdhetek le nyolckor, mint a kisbabák. Igaz, hogy két napja zombiskodom, de…

Címkék: hollandia

cdg sucks

2009.08.19. 22:11 | CB | Szólj hozzá!

Egy csodálatosan szép francia fiú ült mellettem a nagy gépen, így hamar eltelt az idő Vihar volt Houstonban, mikor felszálltunk, ezért egy és negyed órát csúsztunk, aminek az lett a következménye, hogy Párizsba már a csatlakozásunk hivatalos indulása után estünk be, de végül…

Let's go home!

2009.08.18. 20:53 | CB | 1 komment

Hétkor kidőltem, és mondtam a tesómnak, hogy kilenckor keltsen fel mindenképp, ezért délben meglepetésként ért, mikor arra ébredtem, hogy a Tivadar a fejem mellé teszi a telefont, amiben az anyám beszél kihangosítva. Közösen megígértettük a Titivel, hogy telefonál Párizsba az…

Címkék: houston

Virrasztók

2009.08.18. 12:42 | CB | Szólj hozzá!

Ma délután négykor (nektek 11-kor) repülünk haza. Kibírhatatlan egy időpont, mert nem fogunk tudni elaludni, csak lapítunk az ülésen, mint szar a fűben tágra nyitott szemekkel, majd mikor már totál készen vagyunk, megérkezünk a csodás Büdipestre, és akkor még mindig hátra van…

Címkék: houston

Seriously, dude

2009.08.17. 08:54 | CB | Szólj hozzá!

Szerintem ez életem legaktívabb nyaralása! Ma este jöttünk vissza a tóról, ahol őzikék sétálgattak a ház mellett, jet-skiztünk, vezettem motorcsónakot, húztak egy gumiabroncson, úsztam egy csomót, felfaltunk egy fél marhát, egy ültetvény zöldséget, és úgy nézünk ki, mint…